۲۹۷ زندانی استان مازندران همزمان با هفته قوه قضاییه آزاد شدند
عباس پوریانی در آیین آزادی زندانیان استان مازندران در بابل، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع)، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید بهشتی و همه شهدای گرانقدر، افزود: هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی است تا مشکلات زندانیان و خانواده آنها مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.
رئیس کل دادگستری مازندران، زندان را فرصتی مناسب برای تفکر و خودیابی دانست و با اشاره به سیاستهای قوه قضاییه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان ها، تاکید کرد: زندانیان آزاد شده فرصت بوجود آمده را قدر بدانند و با رفتار و کردار مناسب بازگشت مجدد به زندان نداشته باشند.
پوریانی افزود: امروز به مناسبت هفته قوه قضاییه با همکاری روسا و دادستانهای حوزههای قضایی استان که دغدغه زندانیان و خانواده آنها را دارند و پیگیری مستمر مدیرکل زندانهای استان، ۱۳۰ نفر از مددجویان زندان بابل آزاد شده و به کانون خانواده خود باز میگردند.
رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: دستگاه قضایی و همکاران در مجموعه دادگستری و اداره کل زندانهای استان، مترصد کمترین فرصتها برای آزادی زندانیان هستند و در این راستا امروز مجموعاً ۲۹۷ نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد در سراسر استان با بهره مندی از ارفاقات قانونی آزاد شدند که از روسا و دادستانهای حوزههای قضایی، مدیرکل زندانهای استان، مدیریت ستاد دیه مازندران و مسئولان انجمن حمایت از زندانیان قدردانی میکنم.
گفتنی است همزمان با هفته قوه قضاییه و با حضور رئیس کل دادگستری مازندران، دادستان مرکز استان مازندران، معاونان دادگستری استان و روسا و دادستانهای حوزههای قضایی و مدیرکل زندانهای استان از اداره زندان شهرستان بابل بازدید به عمل آمد و طی آن درخواستهای ۷۰ نفر از مددجویان مورد بررسی قرار گرفته و دستورات لازم در این خصوص صادر شد.
همچنین با حضور مسئولین، مسجد آیت الله روحانی و همچنین استودیوی سمعی و بصری امید زندان بابل افتتاح و به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/


